1.Product Testing;
2.Package Testing;
3.Stabilirea intervalului de preţ optim în funcţie de consumatori si concurenţi;
4.Segmentarea pieţei;
5.Omnibus (colectarea datelor prin outsourcing la companii specializate).
1.Studii despre branding;
2.Evaluarea canalelor de media folosite;
3.Teste despre ambalaje;
4.Studii comparative despre serviciile sau produsele concurenţilor;
5.Comportamentul consumatorului.
1.Interviuri detaliate;
2.Observarea;
3.BlindTest;
4.Mystery shopping (angajati sau concurenta).
1.Opinii şi recomandări ale persoanelor avizate din domeniu, referitoare la un nou proiect în Republica Moldova;
2.Baze de date cu clienţi potenţiali cu cîmpuri personalizate şi servicii de pre-sales;
3.Baze de date ale furnizorilor cu cîmpuri personalizate.
4.Studii sectoriale.
1.Interviuri faţă în faţă cu factorii de decizie.
2.Interviuri la telefon, urmate de e-mail, dacă este cazul, pentru bazele de date cu cîmpuri personalizate.
Cercetarea în ramura industriei este strâns legată de serviciile de consultanţă în start-up, pe care Succes Consulting le furnizează.
Cu ajutorul acestor studii asistăm clienţii în luarea decizilor referitoare la strategia de marketing şi de vânzari.