![]() |
|
Planul de acțiuni de promovare a localității va include valorizarea superioară a turismului prin modernizare, restaurare, conservare și dezvoltarea componentei de marketing.
Scopul planului: de a identifica mijloacele de promovare a localității prin prioretizarea acestora.
Planul va urmări comunicarea unei imagini care să sugereze originalitatea produselor turistice, sintetizând particularitățile legate de potențialul turistic, conceptia de amenajare, posibilitatile de practicare a turismului, contextul socio-cultural.
Promovarea joacă un rol important în atragerea turiștilor și informarea acestora
despre oportunitățile de agrement și afaceri. Promovarea unei localități se face
folosind o serie de metode specifice, mijloace și materiale care trebuie să respecte o
serie de reguli.
Etapele de lucru:
Sosirea experților și evaluarea localității
Colectarea datelor, analizând situația la fața locului (minim 1 zi)
Analiza informației colectate și identificate
Identificarea oportunităților de promovare
Realizare planului cu poze si schite propuneri (inclusiv costuri estimative)
Specific
*Planul se efectuează în timp de 2 luni
*Costul va fi evaluat de specialiști în funcție de numărul populației în localitate inclusiv suprafata evaluata
*Planul este efectuat de 2-5 experți
*Dupa executia Planul, investitorii și donatorii vor fi siguri de investitiile sale, cit si durabilitatea acestora
Promovarea și atragerea turistilor in localitate este proces anevoios, dar si mai mult conteaza ce se intimpla dupa ce au ajuns cu parerea acestora vizind recomandarea altor persoane sa viziteze localitatea DVS.